loading...

اين پنجره صرفا براي تامين منابع مالي وبلاگ ايجاد شده است !

با کليک روي دکمه × یا دکمه بستن آنرا ببنديد

به وبلاگ من خوش آمديد

گوگل 17

گوگل

..

اگر مطلبی از سایت شما کپی شده است حتما اطلاع دهید

به سرعت پیگیری میشود

از این لینک : ارتباط با مدیر

...

*** متاسفانه برخی از مطالب سایت حذف شدند ***

همانطور که عادل فردوسی پور هم در برنامه اعلام کرد، از این هفته شما بینندگان عزیز برنامه نود می توانید بدون استفاده از پیامک در مسابقه ها و نظرسنجی های برنامه نود شرکت کنید.

به گزارش وب سایت نود، برای این کار می بایست اپلیکیشن Navad را به شیوه ای که در ادامه خواهد آمد دانلود کنید.

لازم است بدانید که اپلیکیشن نود برای مخاطبان برنامه تهیه شده و شما طرفداران و مخاطبان برنامه ۹۰ در نظرسنجی های این برنامه، شرکت کنید. اما برای استفاده از اپلیکیشن و شرکت در نظرسنجی نود،  ابتدا باید گوشی شما  به اینترنت متصل باشد ( شبکه دیتا یا بی سیم WiFi/data)

در لینک های صفحه نرم افزار پیامکی نود برای کسانی که ios  دارند و آنهایی که از Android استفاده می کنند، توضیحات لازم داده شده و بهتر است قبل از استفاده از اپلیکیشن حتما  توضیحات را مطالعه کنید و بعد با خیال راحت در مسابقه های برنامه نود شرکت کنید.

رای این کار به این صفحه مراجعه کنید تا توضیحات لازم را در دو لینک ببینید. در این صفحات همه چیز به روشنی آموزش داده شده اند و اگر شما قدم به قدم پیش بروید به هیچ مشکلی نمی خورید. 

مرگبار ترین سلاح های جهان + تصاویر

حسین بازدید : 627 1395/01/25 : 18:48 نظرات (0)

در طول تاریخ، همیشه رابطه ای عمیق بین انسان و اسلحه وجود داشته است. انسان ها در دوره های مختلف از انواع سلاح ها برای امنیت و مقاومت در برابر خطرات استفاده می کردند. 

اسلحه هایی که در ادامه می بینید، کشنده ترین تفنگ ها در طول تاریخ بوده اند که با توجه به قدرت، برد، قابلیت استفاده و استحکام آن ها طبقه بندی شده اند. 


مرگبار ترین تفنگ های جهان + تصاویر
DSR-Precision DSR 50 Sniper 



مرگبار ترین تفنگ های جهان + تصاویر
اسلحه فوق پیشرفته XM307 ACSW
مرگبار ترین تفنگ های جهان + تصاویر
تفنگ دستی تامپسون M1921


مرگبار ترین تفنگ های جهان + تصاویر

مسلسل MG3  
مرگبار ترین تفنگ های جهان + تصاویر

کلاشینکف AV-47

این نوع از اسلحه ها برای اولین بار توسط اتحادیه جماهیر شوروی طراحی شد که می تواند 580 گلوله در هر دقیقه شلیک کند و به خاطر همین ویژگی هنوز توسط بسیاری از آژانس های امنیتی مورد استفاده می کنند.



مرگبار ترین تفنگ های جهان + تصاویر

 Heckler Koch HK MG4 MG 43

این اسلحه ساخت آلمان بوده که در دهه 1990 طراحی و در سال 2001 مورد استفاده قرار گرفتند.
مرگبار ترین تفنگ های جهان + تصاویر

اسلحه هجومی HK416  ساخت کارخانه اسلحه سازی هکلر – کخ

مرگبار ترین تفنگ های جهان + تصاویر
مسلسل تامپسون M192

مرگبار ترین تفنگ های جهان + تصاویر

تفنگ حمله F2000
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

کابوس ایران دست بردار عربستان نیست

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قرعه‌کشی مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه در حالی برگزار شد که باوجود جوسازی های عربستانی ها مبنی بر اینکه در صورت همگروهی با ایران حاضر نیستند وارد خاک کشورمان شوند و باید کشور ثالثی برای مسابقات انتخاب شود، این اتفاق نیفتاد و عربستان و ایران در دو گروه مجزا قرار گرفتند.
به نظر می رسید این پایان کابوس های عربستانی ها باشد اما خبری که از رسانه های عراقی منتشر شد به یکباره بمب خبری جدیدی را به راه انداخت و آن هم این بود که عراق برای میزبانی از همگروه هایش کشور ایران را انتخاب کرد و این یعنی تن عربستانی دوباره باید از حضور در ایران بلرزد.
از این پس باید منتظر موج جدیدی از اعتراض ها و جوسازی های عربستانی ها باشیم به نظر می رسد سعودی ها حالا حالا ها نمی توانند خواب راحت داشته باشند.
از سوی دیگر این گمان می رود که عربستانی ها تصور هم نمی کردند قرعه کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا نباشد و فیفا تصمیم گیرنده اصلی شود. 
در پایان مراسم قرعه کشی؛ ایران، کره جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه در گروه یک قرار گرفتند و استرالیا، ژاپن، عربستان، امارات، عراق، تایلند در گروه 2 با یکدیگر همگروه شدند.
پیش از این عربستانی ها کنفدراسیون فوتبال آسیا را متقاعد کرده بودند که علیه ایران رای جانبدارانه صادر کند و برای مسابقات نمایندگان دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا کشور ثالثی برگزیده شود که مهر تاییدی بود که AFC به نااامنی در ایران زد.

** قرعه کشی مهندسی شده فیفا
پایگاه اینترنتی sports.sina نوشت: ای اف سی برای اینکه ایران با عربستان و امارات هم گروه نشود، از قبل برنامه ریزی کرده و این اتفاق از قبل مهندسی شده بود. ترتیب تیم های هر گروه از تیم آخر به تیم نخست آمده بود و اول تلاش بر این شد تا امارات و عربستان در یک گروه قرار بگیرند و سپس ایران در گروهی قرار بگیرد که این دو تیم حضور نداشته باشند.
** عراقی ها شمشیر را از رو بستند: عربستان به ایران نیاید ما هم به عربستان نمی رویم
عراق همچنان بر حضور عربستان در ایران تاکید دارد و حتی کار به جایی رسیده است که عربستانی ها را تهدید می کند، عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق در این باره به نشریه الشرق الاوسط عربستان گفت: هیچ نگرانی بابت مشکل سیاسی ایران و عربستان نداریم، ولی اگر عربستان قبول نکند به ایران نیاید ما در بازی رفت به عربستان نمی رویم تا مسابقه به ورزشگاهی بی طرف منتقل شود.
گزارش از نسیم نصیری 
به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نرم افزار تلگرام دوستان و آشنایان شما را به گروه های مختلف دعوت می کنند و صفحه تلگرام شما پر از گروه می شود در این زمان شما از گروه خارج یا به اصطلاح  Left می دهید.
اگر به تلگرام وب سر زده باشید، آثاری از گروه هایی که لفت داده اید را مشاهده می کنید البته این قابلیت فقط در نسخه تلگرام وب ثبت می شود.
با این ترفند به گروه های خذف شده خود برگردید+ آموزش
در این قانون افرادی که در گوره عضو هستند نمی توانند شما را اد یا دوباره برگردانند، و فقط با در دست داشتن لینک گروه می توانید دوباره به گروه بازگردید.
با این ترفند به گروه های خذف شده خود برگردید+ آموزش

اگر لینک گروه را نداشته باشید چگونه به گروه باز گردید؟
خوشبختانه نرم افزار تلگرام برای کاربرانش یک راه بازگشت به گروه گذاشته است تا کسانی که پشیمان می شوند و یا دوباره می خواهند عضو همان گروه شوند از این ترفند استفاده می کنند. 
برای بازگشت به گروه های خارج شده مراحل زیر را دنبال کنید.
1- به آدرس http://web.telegram.org مراجعه کنید و حساب کاربری تلگرامتان را وارد کنید.
با این ترفند به گروه های خذف شده خود برگردید+ آموزش
3- نام گروهی که از آن لفت داده اید را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
با این ترفند به گروه های خذف شده خود برگردید+ آموزش
4- روی اسم گروه کلیک کنید و گزینه ی Return to group.
با این ترفند به گروه های خذف شده خود برگردید+ آموزش
با این ترفند به گروه های خذف شده خود برگردید+ آموزش
گردآوری: نوید صفری پور

"مهدی کوچک‌زاده" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن رد خبر اعلام شرکت احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: هیچ‌گونه صحبتی مبنی بر شرکت احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آینده در جلسه تبریک عید برخی نمایندگان با وی بیان نشد.

کوچک‌زاده تصریح کرد: در جلسه دو روز گذشته برخی نمایندگان با رئیس دولت نهم و دهم که به منظور عید دیدنی انجام شد، وقتی که موضوع شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌شود، احمدی‌نژاد بیان می‌کند که برای این‌گونه سخنان اینجا جمع نشده‌ایم.

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 406
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,657
  • بازدید ماه : 6,396
  • بازدید سال : 49,784
  • بازدید کلی : 802,513