loading...

اين پنجره صرفا براي تامين منابع مالي وبلاگ ايجاد شده است !

با کليک روي دکمه × یا دکمه بستن آنرا ببنديد

به وبلاگ من خوش آمديد

گوگل 17

غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد

..

اگر مطلبی از سایت شما کپی شده است حتما اطلاع دهید

به سرعت پیگیری میشود

از این لینک : ارتباط با مدیر

...

*** متاسفانه برخی از مطالب سایت حذف شدند ***

غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد

حسین بازدید : 585 1395/01/25 : 23:13 نظرات (0)

 





غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد 💜 
هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشد 

تو همان درس که هر ترم به من می افتاد 
هر چه من خواستمش پاس کنم.. پاس نشد 

تو صلیبی که مرا هر چه به آن کوبیدند.. 
زخم های تن من در تنش احساس نشد 

مثل یک گندم آفت زده که می خشکید 
.. خواستم گردن من را بزند داس.. نشد 

هر چه من رشته الیاف تو را چسبیدم. 

. سر این رشته جدا از ته کرباس نشد! 

سالها باغ لبانم به تو خوش بود.. اما 

عاقبت حاصل لبخند تو گیلاس نشد. 

آه ای سنگ که مهرت به دل من افتاد.
 
. هیچ کس در دل من بعد تو الماس نشد..💓


98love.ir

 

 

;-) on Instagram: “غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس ...

https://www.instagram.com/p/-Mrk-_SCq6/
۲۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشد تو همان درس که هر ترم به من می افتاد هر چه من خواستمش پاس کنم.. پاس نشد تو ...

wisgoon - ویسگون - غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ ...

wisgoon.com › Pin › عاشقانه ها
۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشد تو همان درس که هر ترم به من می افتاد هر ...

مجتبی ***هیچ کس در دل من بعد تو الماس نشد***

www.98love.ir/Forum/post/109568
۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشد تو همان درس که هر ترم به من می افتاد هر چه من خواستمش پاس کنم.. پاس نشد

a-bb-a-s: غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو ...

doustfa.com/view/post:1054796
۳۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - a-bb-a-s: غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساسنشد تو همان درس که هر ترم به من می افتاد هر چه من خواستمش پاس کنم.

تن - دلنوشته های من

hes_odin.rozblog.com/tag/تن
غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشد تو همان درس که هر ترم به منمی افتاد هر چه من خواستمش پاس کنم.. پاس نشد تو صلیبی…

جدیدترین جملات عاشقانه و احساسی - شعر

alonejavad.blogfa.com/tag/شعر
غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشدتو همان درس که هر ترم به منمی افتاد هر چه من خواستمش پاس کنم.. پاس نشدتو صلیبی که مرا هر ...

جملات زیبای عاشقانه (6) - مجله اینترنتی و پورتال خبری

lesannews.com/جملات-زیبای-عاشقانه-6/
۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشدتو همان درس که هر ترم به من می افتاد هر چه من خواستمش پاس کنم.. پاس نشد.

گنجور » اوحدی » دیوان اشعار » غزلیات

ganjoor.net › اوحدی › دیوان اشعار
غزل شماره ۱۱۶: در گمانی که: به غیر از تو کسی یارم هست. غزل شماره ۱۱۷: ... غزل شماره ۱۷۲: ز هجر او دل من هر زمان به دست غم افتد. غزل شماره ۱۷۳: .... غزل شماره ۲۶۳: هیچ روز آن رخ به فرمانم نشد. غزل شماره ۲۶۴: ..... غزل شماره ۶۸۸: دل سرای خاص شد، از مجلس عامش مگو ...

afsoon.1355 - Instagram Profile - INK361

ink361.com/app/users/ig-2135233221/afsoon.1355/photos
664 91 0 · Instagram photo by afsoon.1355 - بزن باران درين بستر که همراهِ تو می بارم .... Instagram photo by afsoon.1355 - غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد ...

پاریز شعر

parizsher.blogfa.com/
تو نگو نه ٬ دل دیوانه ی من کور که نیست !! خواستم دل بکنم از تو ولی حیف نشد. لعنتی غیر تو با هیچ کسی جور که نیست ..... میتونه خیلی خاص بگه دوست ندارم.... میتونه ...

غیر من | برترین او وی اچ

boytak1-avablog.web.bartarinha.ovh/page-461221.html
غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشدتو همان درس که هر ترم به منمی افتاد هر چه من خواستمش پاس کنم.. پاس نشدتو صلیبی که مرا هر ...

غیر من غیر من - عاشقانه - مطالب مرتبط

yadasti.lastblog.ir/index-106542
غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشدتو همان درس که هر ترم به منمی افتاد هر چه من خواستمش پاس کنم.. پاس نشدتو صلیبی که مرا هر ...

هنرمند

tarrahiedel.blogfa.com/
غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشد تو همان درس که هر ترم به منمی افتاد هر چه من خواستمش پاس کنم.. پاس نشد تو صلیبی که مرا هر ...

غیر من - بهترین های روز

www.bestofday.ir/reader/text/201603091828531670/غیر-من-
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ﻏﯿﺮ ﻣﻦ در دل ﺗﻮ ﻫﯿﭻ ﮐﺴﯽ ﺧﺎص ﻧﺸﺪ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﭼﻮن ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ اﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺣﺴﺎس ﻧﺸﺪ ﺗﻮﻫﻤﺎن درس ﮐﻪ ﻫﺮ ﺗﺮم ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯽ اﻓﺘﺎد ﻫﺮ ﭼﻪ.

... زیباترین شعرهایی که تا به حال خوندم - قیصر امین پور

be5tpoems.blogfa.com/cat-38.aspx
بی یاد تو بنشینم ... پ ن : بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند ! چون من ... که آفریده ام ... کاین سر به خاک پای تو با شوق سودنی ست. تنها تو را ... خاص ترین مخاطب دنیـــا . .... هیچ کس به غیر ناسزا تو را .... جمعه 9/2/90 ساعت 19 · هیچ کس اینجا به تو مانند نشد · دردی اســـت غیـــر مردن ، آن را دوا نباشــد · حتی نشد که "گاه به گاهش" شوم ...نشد.

بهامین - زیباترین شعرهای عاشقانه

b10411.blogfa.com/author-b10411.aspx
یعنی که هیچ وقت نمی آید او خدا؟؟؟ گفتم درست نیست، ... بگذار سر بــه سینه ی من در سکوت ، دوست گاهی همین قشنگ .... چون نشد کارگر آواره ی تهران شده است ... زیـــر بار غم تـو داشت کسـی له می شد. عشق بین همه .... از عشق چه خیر غیر ناکامی دید؟ بر چاک چه ...

غیر من - امیر - صد درجه

rima0261-blgf.100daraje.ir/page-643359.html
ﻏﯿﺮ ﻣﻦ در دل ﺗﻮ ﻫﯿﭻ ﮐﺴﯽ ﺧﺎص ﻧﺸﺪ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﭼﻮن ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ اﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺣﺴﺎس ﻧﺸﺪ ﺗﻮ ﻫﻤﺎن درس ﮐﻪ ﻫﺮ ﺗﺮم ﺑﻪ ﻣﻦﻣﯽ اﻓﺘﺎد ﻫﺮ ﭼﻪ ﻣﻦ ﺧﻮاﺳﺘﻤﺶ پﺎس ﮐﻨﻢ.. پﺎس ﻧﺸﺪ ﺗﻮ ﺻﻠﯿﺒﯽ ﮐﻪ ﻣﺮا ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﻪ آن ﮐﻮﺑﯿﺪﻧﺪ.. زﺧﻢ ﻫﺎی ﺗﻦ ﻣﻦ در ...

قاطی پاطی

matlabvasms.parsiblog.com/
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشد توهمان درس که هر ترم به من می افتاد هر چه من خواستمش پاس کنم.. پاس نشد

شوهرم میگه من فقط به عشقم نزدیک میشم تو کلفت این خونه ای ...

khbartar.blog.ir/post/.../من-فقط-به-عشقم-نزدیک-میشم-تو-کلفت-این-خون...
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلام من دختری ۲۵ ساله هستم از بچگی ناف بر پسر خالم بودم و کسی جرات ... ازدواج نمیکنه با کسی غیر از من مطمعنم این کارو نمیکنه اما من میترسم از اینک ..... دارم شما باید جای من باشین بفهمین چی میگم سعی کردم متنفر بشم ولی نشد .... میدونم که هیچ کدوم از ما نمیتونیم اون غم و ناراحتی که العان تو دلت داری درک کنه جزخدا.

تنهایی - سایه های زندگی من

sayehaye-zendegi-man.persianblog.ir/tag/تنهایی
نظرات (غیر فعال) ... گاهی نمی شود اشک نشد، ابر نشد، نبارید ،فقط بخاطر اینکه "کسی" دلگیر نشود از بغضت. ... وقتی تنهایی هیچکس دیگر تنها نیست که یاد تنهایی تو بیوفتد و غصه ات را بخورد. ... وقتی دوست داری کسی قلبت رابفهمد نه تصنع چهره ات را اما هیچ کس حوالی دلت پیدایش .... برای صدای دل عزیزانم احترام خاصی قایل بودم.

sang_sabor (mohamad....Afg) Instagram Photos and ...

instidy.com/sang_sabor
غیر #من در #دل تو هیچ کسی #خاص نشد هیچ کس #چون #تو به من #این همه حساس نشد . ... نشد . هر چه من#رشته #الیاف تو را چسبیدم.. سر این رشته #جدا از ته #کرباس نشد!

تنهایم قشنگه

iifarshadii.blogfa.com/
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﻡ ﺭﻭ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﺒﺮﻡ ﺗﻮ ﺗﺨﺖ ... ﻧﺸﺪ ﮐﻪ ﮐﯽ ﺍﻭﻧﻮ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ . ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺍﻭﻧﯽﮐﻪ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﻡ ﺭﻭ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ... آره شاید هیچ وقت مال من نشی؛؛اما میخوام که دوستت داشته باشم. ... ســـلامـــتـــی عشقم که میگفت وقتی میبینمت دلم میلرزه ازته دل دوست دارم حالا وقتی مارو میبینه روشو ... پسر: یعنی به غیر از منهیچکس رو دوست نداری و نداشتی؟

جدیدترین جملات عاشقانه و احساسی - غیر من - ZIX-IT

92.42.51.145.zix.it/crap/poxy/index.php?q...
غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشدتو همان درس که هر ترم به منمی افتاد هر چه من خواستمش پاس کنم.. پاس نشدتو صلیبی که مرا هر ...

هرکه شد محرم دل در حرم یار بماند

avalintanha.blogfa.com/
هیچ خوش دل نه پسندد که تو محزون باشی. خـُــرّم آن روز ... مَهِل ساقی ِ خاصت را ، برای خاص و عامی را. بکَش جام جلالی را .... خود نه خاری زدل خسته من کس نگرفت که شکستند پر رفتنم این پر شکنان. آخر ای خنجر ..... توگفتی «آن غیر ممکن است»،. خداوند پاسخ ...

کسی که آمدنی بود و هست می آید

www.atashferagh.blogfa.com/
و من با دل شکسته ام ضریحش را در آغوش میگیرم و یک دل سیر گریه میکنم و او آرام میکند بی قراری من مجنون را. ..... دلتنگی ات مرا از هرچه هست غیر تو بیزار کرده است.

سرخدشت _ رهگذرم دل نبند.

www.mf-mm-naz.blogfa.com/
مخاطب خاص من ، همیشه تو هر لحظه. و مکان به یادت هستم . ... امــــا مــــن ! نــــاشیانــــه بــــه یــــک نفــــر ,دل بستم هـــــــــــــــزاران بــــار. نوشته شده در شنبه ... ی من کور که نیست !! خواستم دل بکنم از تو ولی حیف نشد. لعنتی غیر تو با هیچ کسی جور که نیست

سایت سارا شعر - گلچین شعر كهن - برگزیده غزلیات وحشی ...

sarapoem.persiangig.com/link7/gshk12.htm
کسی کو بگذراندی تشنه از آب بقا خود را ... وحشی تو بودی و من و دل، شاه وقت خویش ... نفسی گرم نشد دیده‌ی احباب امشب ..... هیچ سنگین دل بی‌رحم به غیر از تو نبود

نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟

nvosoughi.blogfa.com/
یکی از من. در خودم می ماند. با من می گرید. هر شب اما. نه کسی می رود، نه کسی می ماند .... پذیرفتن این که رهایی از غصه های ریز و درشت زندگی، وعده سر خرمن است؛ کار ... تو باز هم از من دور می شوی و این دوریهیچ ربطی به فراق های قبلی ندارد. ... ولی عمر من تمام نشد! .... غیر از آرزوهایِ عمومی، برایِ تک تک تان عشقِ بی حد و حصر آرزو می کنم که هیچ ...

کس هیچ دل on Instagram - MulPix

mulpix.com/instagram/کس_هیچ_دل.html
غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این ... . غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشد تو همان درس که هر ترم به من می ...

"زنانگی های یک زن"

www.sepidehmotevalli.blogfa.com/
من اختیار نکردم پس از تو یار دگر/ به غیر گریه که آنهم به اختیارم نیست/ "شهریار" ... گفتم به هیچ کس دل خود را نمی دهم/ اما دلم برای همان هیچ کس گرفت/ "فاضل نظری" .... شد و من بی خیال پی اش را نگرفتم به هوای اینکه هر وقت بشویم پاک می شود ولی نشد بعدها ... با یک نفر خاص است آن ها را بگذارید برای کسی که مطمئن هستید ارزشش را دارد.

اس ام اس عاشقانه - شعرهای عاشقانه

wetdreams.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس_عاشقانه
عشق چیز عجیبی نیست عشق یعنی تو دلت بگیرد و من نفسم. کاش میشد شوخی ... من هیچ کی رو غیر تو دوست ندارم. تا دنیا دنیاست .... باتو آغازکرده ام...تو عشق و دنیای منی ، با تو به آخر میرسم تو خط پایان منی[ مــخاطــبـــخــاص] ... غم انگیزتر از اینکه بیای و کسی خوشحال نشه چیه؟! روباه گفت ... زندگی ام دگر “پا” نگرفت . . . برچسبـهـ ـا ...

سنگ صبورمشاوره تلفنی صدای سلامت

moshavercard.com/سنگ-صبور/
سنگ صبور جایی است برای گفتن حرفهایی که به کسی نمی توان گفت. ... در غیر اینصورت نوشته شما توسط مدیر وبلاگ حذف خواهد شد. ..... مسلما اون جا این حرفا رو بهش نزدم و فقط بدون هیچ دلیل خاصی گفتم بره پی زندگیشمن اون دانشگاه رو .... که همچین ادمی مرد زندگیت نشد که بعد از ازدواج بگه تو به خانواده من نمیخوری بره با دیگرون تو یه ...

یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد

www.moslehi320.blogfa.com/
تو که با پای خودت آمده بودی - یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد. ... تمام دلخوشی دنیای من به این است که ندانی و دوستت بدارم! ... مداین) بر لب دجله ی عراق دیدن کرده اند حتما دیوار اصلی کاخ را هم دیده اند که در نقطه ایخاص به شکل عجیبی کج ... برای همه "کسی" بود و برای خود "هیچ کس". ... جـای " خـوب هـایی " کـه دل آدم را قـرص مـی کـنند،.

مهر ۱۳۹۱ - هرگز نگو دیر است - Blogfa

farzinhm59.blogfa.com/1391/07
خواهد گفت : من در اوج عمارت کبریایی خود متمکنم و از وجود تو بی نیاز ، این چه جسارت است که میکنی ؟ ... به خدا حافظی تلخ تو سوگند نشد ... هر کسی در دل من جای خودش را دارد ... جوابم گفت : باور کن من از کشیدن این عکسها هیچ منظور خاصی ندارم ٬ ولی بعد از کشیدن این عکسها کسانی می آیند و نقاشی .... اوزومنن غیر اوشاقی بلایه مبتلا گوردوم،.

هی درد درد درد ... می کشم!

dardmikesham.blogfa.com/
ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﺯ ﮔﺮﯾﻪ ﺑﺮ ﮔﻮﺭ ﺍﻭ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻟﺮﺯﯾﺪ ﻭ ﻣﻦ ﻓﮑﺮ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻧﻘﻄﻪ ﺍﺵ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﻧﺮﺳﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺍﻣﺎ. ﻫﯿﭻ ... می خوام چیزی رو غیر از تو نبینم می خوام آیینه .... لولی اي با پسر خود ماجرا مي كرد كه تو هيچ كاري نمي كني و عمر در بطالت به سر مي بري. چند با تو ..... اینها چند کلمه حرف است که حتی قرار نیست تاثیر خاصی هم روی کسی بگذارد. قرار نیست ...

شعر و مطالب خـــــــاص

www.asheghomast.blogfa.com/
به غیر از تو کسی را من ندارم،تو را تا بی نهایت دوست دارم ... دل خوش. جا مانده است چیزی جایی که هیچ گاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد نه موهای سیاه و نه دندانهای ...

امروز لی‌لی چی می‌خونه؟

whatlilireadstoday.persianblog.ir/
دیگر نمی توانست باعث خوشحالی کسی و حتی خودش شود. ... می توانستی نظم آن را تغییر دهی و هیچ کس متوجه نشود. .... این من ِ دل سپرده به تو کیست؟ ...... نمی دی، دوم این که، آیا تا به حال گوش هات به غیر از من در موردکس دیگه ای نیروی خاصی نشون داده؟ ... سه بار، آهسته و با دقت تکرار کردم، اما هیچ نشانی از این که گوش هایم مرده باشد ظاهر نشد.

مــن ایــنجا بـــس دلـــم تنــگ اســت

sareh.persianblog.ir/
......این وبلاگ هنوز گوشه ای از قلبم است که کنده نشد از من هیچ وقت. ...... می توانیم سر اینکه صبح ها چه کسیتختخواب مان را جمع کند یا شنبه شب ها چه کسی شام بپزد ساعتها حرف بزنیم و برنامه ریزی ... پ ن : دلم یک ملاقات غیر منتظره ، یک تلفن غیره منتظره. ... خاص می شود . ... تو با خودت فکر می کنی واقعا چه کسی سیگار راکشف کرد؟

دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی به نام مخاطب خاص

musicvar.ir/آلبوم-جدید-علی-عبدالمالکی-مخاطب-خاص/
دانلود آلبوم جدیدعلی عبدالمالکی مخاطب خاص هوا دو نفرست وایسا دلم مونده رو دستم عشق من مخاطب خاص عکس لب ... با تو من خاطره دارم صبر کن بی تو من بی کس و کارم صبر کن ... من دل به چشات بستمو بدجور به تووابستمو .... من مثه هیچ کسی نیستم فرق دارم با همه ... بگو تو از من به غیر خوبی مگه چی دیدی ... متن آهنگنشد علی عبدالمالکی.

بهترين و زيباترين اشعار و قطعات فارسی - عراقی

savn365poems.blogfa.com/tag/عراقی
به جامی کار خاص و عام کردند. به غمزه صد ... نظر کنی به دل خستهٔ شکسته دلی - مگر که رحمتت آید، برو ببخشایی. نگارش در ... بسا خون جگر، جانا، که بر خوان غمت خوردم - به بوی آنکه یک باری تو هم مهمان منباشی. نگارش در ..... بیا، که غیر تو در چشم من نیامد هیچ - جز آب دیده که بر چشم من روان آمد. نگارش در ....هیچ کسی در جهان یار عراقی نشد.

غزل ۱ الا يا ايها الساقی ادر کاسا و ناولها که عشق آسان نمود اول ولی

www.cs.cmu.edu/~nsharifr/hafez.txt
... نالان من سوخت اين افسردگان خام را محرم راز دل شيدای خود کس نمی‌بينم ز خاص و عام را ..... و عجز و نياز است رازی که بر غير نگفتيم و نگوييم با دوست بگوييم که او محرم ..... گنج بر همه کس آشکاره نيست نگرفت در توگريه حافظ به هيچ رو حيران آن دلم که ...

@bahar.hb30 (๒คђคг )'s Instagram profile • Instagy

instagy.com › bahar.hb30 › Media
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشد تو همان درس که هر ترم به من می افتاد هر چه من خواستمش پاس کنم.. پاس نشد تو ...

ديوان ابوسعيد ابوالخير - رباعيات - قسمت چهارم - نوسخن

www.nosokhan.com/library/Topic/003Q
کس دشمن من نيست منم دشمن خويش. اي واي من و دست ... جز دوست نديد هيچ رو در خور عشق. چندانکه رخت ... خيرست اي دل. هر شر ز عدم بود، عدم غير وجود ... گويم به تو يک سخن زياري اي دل .... آزرده نشد دلي ز منتا بودم. صد شکر .... عشق تو ز خاص و عام پنهان چه کنم.

مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و ...

مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... فراهم نموده به خصوص برای کسانی که امکان مراجعه به این مراکز را به بهترین. ... ولی فقط تو این ۳ سال وابسته پسرعموم شده بود در واقع با تمام وجودم ... تا وقتی کسی به دل شما نشسته باشه هیچآرامشی رو شمار از ازدواج به .... من ۲۰سالمه تا الان با هیچ دختری دوس نبوم اصلا دنبال ناموس مردم نرفتم ..... مشکل خاصی نیست …

(طبق قانون جذب) ما چه کسانی را جذب می کنیم؟ | پورعلی.نت ...

www.pourali.net/1388/08/947.html
برای مثال ما از مریضی می ترسیم و همیشه اولین کسی که مریضی خاصی را ... البته هیچ کس گناهکار و مسئله دار به دنیا نیامده است و آن دوستان و اطرافیان ناجور ... خیلی خوشحال میشیم که تو این راه از مطالب و نظرات با تجربه هایی مثل شما کمک بگیریم . .... با استفاده از قانون جذب تمام غیر ممکنا رو عاشقه خودت کردی میشه به من بگی چطوری .

عاشقانه هاي پاك- Pure Love - جملات عاشقانه: نامه هاي عاشقانه ...

www.goodreads.com/topic/show/66020
تاب ديدن پاييز چشمانت را ندارد کاش برگردي زود،کوچه بي تو دل تنگي دارد .... ميخواهم بينديشي كه همين امشب غيراز من كسي ديوانه تو نيست هرچند كه جاهلانه فكري باشد. ... مملو از چیزهائی خاص ..... بي تو هيچ جاده اي به طرف افقهاي روشن نمي رود و هيچ جنگلي به فكرسبز شدن و باليدن نمي افتد و هيچ .... گر نشد زامدنم باد خبر، با مننیست

معمار - کارناوال

karnaval.ir/tag/معمار/
در بین این افراد، هستند کسانی که می خواهند خانه ای که می سازند خاص باشد ! مثلا از نظر معماری… ... هر چه از طعمِ لب سرخ تو دل کند نشد. بی قرار توئم و در دل ... هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد. هر کسی در دل منجایِ خودش را دارد جانشین تو در این ... لحظه به لحظه تا وحشتناک ترین فاجعه ی غیر نظامی دنیا | نبرد چرنوبیل. محبوب ترین ها.

چگونه فردی را عاشق خود کنیم؟ - آلامتو

www.alamto.com › سبک زندگی › ازدواج
۵ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کسی که دوستش دارید، آن فرد خاص، مهمترین فرد برای شماست و حتی کل .... دوستان یه مشکلی برام پیش اومده که به هیچکسی هم نمیتونم بگم. ... سلام من 15 سالمه و تو فضای مجازی عاشق یه دختر شدم الان خیلی وقته .... این حرفت خیلی غیر منطقی بود ...... و یه دل شوره که دیروز باعث شده شب خواب به چشمم نیاد اونم این که یه ...

وقتی مردی شما را بخواهد... - مردمان

www.mardoman.net/family/وقتی-مردی-شما-را-بخواهد
وقتی مردی شما را بخواهد ، هیچ چیز نمی تواند جلوی او را بگیرد. ... تنها کسی که در رابطه می توانید کنترلش کنید، خودتان هستید. ... می گویند یک دقیقه طول می کشد که یک فرد خاص را پیدا کنید، یک ساعت طول می ... رابطه درمانی: چگونه سر صحبت را باز کنیم؟ ... من اینها رو تو رابطم رعایت کردم و خیلی چیزای دیگه که اینجا حتی بهش اشاره ...

مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا - موعود

www.mouood.org/.../1801-مطمئن‌ترين-و-نزديك‌ترين-راه-براي-اجابت-دع...
۲۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همۀ شیعیان به این حکم عمل کردند و هیچ کس مبتلا به وبا نشد. ..... یا امام حسین ع خودت که میدونی من چقدر تو اون زندگی صادق بودم ...... ولی اطرافیانم خیلی تنهام میذارن و من و شوهرم وپسر 4 سالم بهغیر از خدا هیچ پناه و کمکی نداریم. ... منم دل شکسته ام و کمی خسته مدت به مدت دعا میخونم و گاهی هم ناامید و از خدا دور میشم گاهی ...

به دلتنگــــــی هایم دست نزن √

gharar-e-shabaneh.persianblog.ir/
که کسی روزگاری. قصه ی هر سحرگاهش. آغاز هر نگاهش. تکرار نام تو بود. و خواندن واژه هایی از سر مهربانی ات . دلم تنگ خواهد شد. هم برای تو ...هم ..... "دل می بندم به یادت. که هیچ ...

دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص

cdmusic.in/علی-عبدالمالکی-مخاطب-خاص.html/
دانلود آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص. ... با تو من خاطره دارم صبر کن بی تو من بی کس و کارم صبر کن. اگه تو کم بشی از تو .... من مثل هیچ کسی نیستم فرق دارم با همه ...دلت اسیر مهربونی نشد. ♫♫♫ ..... هرکی بنویسه علی البومت عالیه ثبت میکنن در غیر این صورت نظرت حذف میشه !!!! من خودم ...

اشعار راهي

sunrahee.persianblog.ir/
ای فلک چند ز بيداد تو بينم آزار «---» من خود آزرده دلم با دل خويشم بگذار چند ما را ز جفای ..... اين ستم ها دگری با من بيمار نکرد «---» هيچ کس اين همه آزار من زار نکرد گر ز آزردن من ... با لب همچو شکر تنگ دهان بسيار است «---» نه که غير از تو جوان نيست ، جوان بسيار است ديگری اين ..... با من چو جُوی نديد معشوق «---»نگرفت حديث من به يک جو

آذر 1386 - پیر خرابات

pirekharabat.blogsky.com/1386/09
در چین طره تو دل بى حفاظ من ... حضرت فرمودند کسی که ولایت ما را دارد ما ذاتش را دوست داریم ولی از اعمال بدش بدمان میآید ... هیچ کس هیچ کس اینجا به تو مانند نشد ..... عشق و پناه خواستن من از شما چندان عجیب نیست که غیر از من خیلی های دیگر (تمامی ... نشسته بودند و فرمودند هر کس از امیرالمومنین برایم خبری بیاورد(حضرت به جنگ خاصی ...

دل نوشته ها - سمت خدا

samtekhoda.tv3.ir/index.php?option=com_content&view...id...
همیشه سعی کردم حتی تو اونجا درست رفتار کنم و کاریا رفتار غیر اخلاقی انجام ندم. ..... از همتون التماس دعای خیلی خاص دارم ..... از نظر من هیچ کس نمیدونه خدا بر چه اساسی قضاوت میکنه و مطمئن باشین خدا همون طور که واسه خودش حق ..... "فقط در همین حد که اون به خاطر اینکه بچه مون عقب مونده به دنیا اومد حتی حاظر نشداونو تو بیمارستان ببینه

متن آلبوم مخاطب خاص از علی عبدالمالکی | متن آهنگ|تکست ...

textyab.ir/متن-آلبوم-مخاطب-خاص-از-علی.../ع/علی-عبدالمالکی/
متن آلبوم جدید وبسیار زیبای علی عبدالمالکی به نام مخاطب خاص ... با تو من خاطره دارم صبر کن بی تو من بی کسو کارم صبر کن اگه تو کم .... من مثه هیچ کسی نیستم فرق دارم با همه ... بگو تو از من به غیر خوبی مگه چی دیدی ... دلت اسیر مهربونی نشد.

نجمه زارع - آیات غمزه

ayateghamzeh.persianblog.ir/tag/نجمه_زارع
الفبای دلت معنای نشکن را نمی فهمد/ نجمه زارع ... بعد از تو من به رسمِ عزاداران غیر از لباسِ تیره نمی‌پوشم ... او همیشه آدمی است بدجنس و بدذات که هیچ‌گاه نیز از هالة ابهام بدر نمی‌آید و هیچ توصیف دیگری جز ... این عشق مثلث‌، یک حالت خاص است و به همین لحاظ، ممکن است شعر فقط برای کسانی کاربرد خاص .... خواستم دیگر فراموشت کنم اما نشد

تکست آهنگ های آلبوم مخاطب خاص از علی عبدالمالکی » موزيکـــُ ...

musicotext.ir/.../139-تکست-آهنگ-های-آلبوم-مخاطب-خاص-از-علی-عبدالمال...
۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تکست آهنگ های آلبوم مخاطب خاص از علی عبدالمالکی. اشتراک در ... من دل به چشات بستمو بد جور به تو وابستمو از دوریه تو خستمو. تو هر جا ... تو بودی هیچ جا تنها نرفتم تو خیلی .... ببین بی جهت نیست که چشم انتظارم آخه من که جز تو کسی رو ندارم ... بگو تو از من به غیر خوبی مگه چی دیدی ... هر کاری کردم که بمونی نشد

متن های زیبا - Heavenly

heavenly.persianblog.ir/tag/متن_های_زیبا
درد دلی که بازگو نشد ... یه وقتایی ... و تو؛. دلت می خواد فریاد بزنی: من الان می خوام حرف بزنم نیم ساعت دیگه دیره . .... ظ | نویسنده : Parisa | نظرات (غیر فعال) .... که تا همیشه هیچ کس را بیشتر از او دوست نداشته باشم، .... دوستانت چه قیافه های خاصی دارند!

نوشته های یک مرد اردیبهشتی

fromzero.mihanblog.com/
۲ روز پیش - راستش من توجهم جلب نشد ولی تا 15 و تا دیروز هم همونجا مونده بود. ... تو فکر بودم که جمعه به همسایه ها بگم هولش بدیم بزاریم یه جای خوب که .... هر کسی در دل من جای خودش را دارد ... یک زندگی پردعوا آبستن جدایی و طلاق است، یک زندگی بدون هیچ دعوا و ... و صندل را هم در تابستان برای راحتی در مکانهای نیمه رسمی و غیر رسمی.

عکس نوشته های غمگین و احساسی 2015

98love.tv/post/4500/love-photo-feeling-sad-2015.html
۳۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد.........matina, 2, 23, sarena111. سن خیــــانت زیادی ... آذر آخرین ماه پاییز است و تو نیستی که برایت انار دون کنم .

آسمانی ها | مشکل کسانی که نمی توانند در تلگرام پیام بفرستند

www.asemaniha.com/مشکل-کسانی-که-نمی-توانند-در-تلگرام-پیام/
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در آپدیت جدید تلگرام امکان ارسال پیام به مخاطبین غیر سیمکارت به صورت محدود و ... که البته دارای مدت زمان خاص است و پس از آن مدت مشکل شما رفع می گردد. ... من الان سه روزه نمیتونم به کسی توپی وی پیام بدم کنارش علامت تعجب قرمز میزنه ... من ۵ ماهه که بلاکم به تازگی خطم رو عوض کردم اما درست نشدو همچنان بلاک هستم.

دانلود آهنگ جديد بابک مافی به نام احساس پاک

pop-music.ir/‏بابک-مافی‬-به-نام-احساس-پاک
۱۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تو می دونی کسی مثل من این احساس پاکت رو نمی دونه ... دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنامدل تنها · دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام بارون ... آقا همش که نشد تک اهنگ. .... در نظرات به هیچ کس توهین نکنید و از الفاظ رکیک استفاده نکنید ... دانلود آهنگ جدید ابی هیم بنام خاص · دانلود آهنگ جدید پیمان دلیری بنام بی تومیمیرم ...

تکست تمام آهنگ های آلبوم بزرگ زدبازی (پخش اختصاصی از ...

www.seamusic.ir/?p=12413
شاید پیچوندنت اینور تو صف انتظارن تو نمیخواد به کسی گیر بدی بس کن ... وقتی که بریزم این فکرارو تو یه سطل داد میزنه صدای مثبت توی سرکسی ام که ... یه دوایی باشه خوابیده بیدار شه پاشه هرکسی برا خودش کس خاصیباشه ... تو این مایه ها که صاب کار دمه دره هیچ جا رو نیستم من .... هارم هار هارم آره هارم هارم هارم هار غیر از این عادت ندارم.

الف - واکنش رهبر انقلاب به انتقادات صريح يکي از نخبگان

alef.ir/vdcfexdt.w6dvcagiiw.html?56087
۷ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - نقد رهبری را هم به شكل عمومی می‌شود مطرح كرد و هم به صورت خاص در مجلس خبرگان. .... یعنی تو این کشور هیج کس دیگه در حد اقای ضرغامی نیست؟ ...... حقيقت اين استکه همه دشمنان خاک بر سر و حسود در تمام دنيا رهبر عزيزما را تنهامانع .... به نظر من انتقاد برای هر جزء از حکومت لازم است و هیچ بخشی از حکومت بدون آن نمی تواند ...

دلنوشته هایم با تو ( شعر و متن عاشقانه )

tavab1.persianblog.ir/1393/1/
۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نام من. جای چشم های تو را. زیر تمام شعر هایم تصاحب کرده است! عباس معروفی ..... خدا کنه اغوش گرم مادر هیچ موقع برای کسی حسـرت نشه... مادری که همیشه ...

ღغریب آشنای منღ

gharibeashenayeman.persianblog.ir/
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شراب که شدم بیا،تو جام بیاور،من جانღ. ... آمــدی بــر ســر قــبــرم ، نـشـد از قـبــر در آیــم تـازه فـهـمـیـده ام ایـن بـنـد ..... حیف نشد لعنتی غیر تو با هیچ کسی جور که نیست .... و با آتش کبریت آنرا به سبکخاص خودش گیراند. شعله را با ...

خبرگزاری تسنیم - «خداحافظی تلخ» محسن چاوشی برای سریال ...

www.tasnimnews.com/.../خداحافظی-تلخ-محسن-چاوشی-برای-سریال-شهرزا...
۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد. هر کسی در دل من جای خودش را دارد ... پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

طنزومه

mmdanesh.persianblog.ir/
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با سر و روی خویش ور رفتم خوشگل و دلربا نشد بشوم! پسر مش غلام ... دور افرادخاص چرخیدم با کسی آشنا نشد بشوم! سر هر سفره ... دستم نشده به هیچ جا بند. خیلی عقبم .... الهی تو سارای منباشی و. خودم را به .... غیر از کمرویی من شد غیور.

اشعار و متون ادبی زیبا - نسخه قابل چاپ - تالار کافه کلاسیک

cafeclassic5.ir/printthread.php?tid=80
ز موج چشم مستت چون دل سرگشته برگيرم كه من خود غرقه خواهم ... گفتم عاقل مي شوي اما نشد سوختم در .... دفتر شعر "دیوار" به نظر من یکی از زیباترین و عاشقانه ترین دفترهای فروغ است. ..... همه خفتند به غیر از من و پروانه و شمع قصۀ ما دوسه دیوانه، دراز است هنوز. ..... جز تو اندر نظرم هیچ کسی می ناید وین عجب تر که تو خود، روی به کس ننمایی.

جامی (اورنگ سوم تحفة الا حرار)/ای صفت خاص تو واجب به ذات ...

https://fa.wikisource.org/wiki/.../ای_صفت_خاص_تو_واجب_به_ذات!
۱۷ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - جامی (اورنگ سوم تحفة الا حرار)/ای صفت خاص تو واجب به ذات! از ویکی‌نبشته ... باغ نشان گر ندهد زیب باغ, باغ شود بر دل نظاره داغ ... گرچه نمایند بسی غیر تو, نیست درین عرصه کسی غیر توتوهمه جا حاضر و من جابه‌جا, می‌زنم اندر طلبت دست و پا. ای ز وجود تو ... نیست درین کارگه گیر و دار, جز تو کسیکید از او هیچ کار.

داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] - ...

www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-22486.html
۳۱ مرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - روزنامه نگار جواب داد: چیز خاص و مهمی نبود، من فقط نوشته شما را به شکل ... صبحتو جعبه مداد رنگی ها جای او با هیچ رنگی پر نشد . .... چون او شب را می آورد که اشک های پدرم را هیچ کسنبیند! ... مردم با سطل روی سر الاغ خاك می ریختند اما الاغ هر بار خاكهای روی بدنش رو ...... شیمی دان گفت: شما دو عنصر غیر قابل ترکیب هستید.

بهترین رفیق من

justyourefigh.persianblog.ir/
۲۱ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این روزا تو و من قراره بشیم دوتا دوست،بدون هیچ رفاقت و احساسی نسبت به هم. .... گفتی رابطه منو با خاطره میخواستی بهم بزنی چون بگی من سر حرفی که میزنم هستم ولی .... نشد که اون شب با هم بحرفیم و مث خیلی از شبای دیگه گذشت! ... ولی چون من غیر اون با کسی تو خوابگاه دوس نیستم و خیلیم دوسش دارم نمیتونم رابطمو ...

آهنگ دل من دل تو از مرتضی پاشایی - نماشا

www.namasha.com/v/u1ubCsUw
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اره دیه نمی دونم می گفتن که نشد دیه ، دلم می خواد بوم فنی ولی هیجی در مورش ..... دختر خوشکل به غیر از تو هم هست ولی چه فایده که وقتی دختر خوشکل داشته ..... و هیچ کس رو خوشبخت نمی کنه نه پولدار می کنه نه عاشقی رو یادش می ده نه زندگی رو ! .... رو می خوام که واقعا دوستش داشته باشم مهم نیست زیبا باشه یا آدم خاصی باشه.

چگونه کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم - میهن فال

www.mihanfal.com › زناشویی › روابط عاشقانه
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برخـی افراد ممکن است با خواندن این مقاله پیشنهادات من را غیر اخلاقی ... بعضی وقتها شما به امید بدست آوردن فرد خاصی ماهها خود را به آب و آتش میزنید به .... است که سبب تعریق کف دستان، احساس دل آشوبی، و افزایش ضربان قلب میشود. .... یادخیلی از دوستامون که مشکلشون حل نشد و یاد اونایی که مجبور به فراموشی شدن…

عاشقانه | قالب وبلاگ

pichak.net/crop/tag/عاشقانه/
دلت براش به حدی تنگ شه که بی اختیار راه بی افتی و بری جاهایی که باهاش قدم می زدی قدم بزنی … فقط به این امید که ... خدا لعنت کنه اونی که همه ی اینارو به من گفت و الان دستش تو دست کس دیگست ... دست دوتا پا، یاد تومونده اینجا یادت میاد که گفتی، بی تو نمیرم هیچ جا من؟ من؟ ... انگار چشام کور شده بود هیچکسو غیر تو ندید تواومدی تو ...

شعر - خلوت دل

marefat.persianblog.ir/tag/شعر
به حاجتی که تو را هست با خدا کآخر دمی بپرس که ما را چه حاجت است ..... ز شعر دلکش حافظ کسی بود آگاه که لطف طبع و سخن گفتن دری داند ... اما بین این غول های بزرگ ادبیات فارسی ارادت خیلی خاصی به "سعدی" شیراز دارم و از ... -فقیهی پدر را گفت: هیچ از این سخنان رنگین دلاویز متکلمان در من اثر نمیکند .... بنده را گو بازکش ازغیر دست.

دانلود آلبوم علی عبدالمالکی به نام مخاطب خاص

penmusic.ir/دانلود-آلبوم-علی-عبد-المالکی-به-نام-مخا.html
دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی به نام مخاطب خاص با بالاترین کیفیت دانلود آلبوم مخاطب خاص از علی عبدالمالکی تنظیم : مهران عباسی ، معین رهبر ... با تو من خاطره دارم صبر کن بی تو من بی کس و کارم صبر کن ... من دل به چشات بستمو بدجور به تو وابستمو ... من مثل هیچ کسی نیستم فرق دارم با همه ... متن آهنگ علی عبدالمالکی نشد.

حرف دل - غار تنهایی من

gharetanhaei.persianblog.ir/tag/حرف_دل
(تو پرانتز بگم: من درخواست داده بودم که جابه جا بشم و روز اخر کار تو قسمت قبلی در ... کثیف پشت پرده گرم است، برایم تصمیم غیر معقول بگیرد، واکنش نشان می دهم. .... بودیم، تنهایی رفتم پایین، مسیر طولانی را توی آب راه رفتم،هیچ کس نبود فقط خودم ... رفت و البته چیز خاصی هم نشد، ما فقط خیلی برای خودمان بزرگش کرده بودیم.

اس ام اس های مربوط به مغرور - کپی پیست کن

www.copypastekon.ir/sms/tag/مغرور
باورم نشد ، ولی چند نفر دیگر هم مراجعه کردند و .... موهام رنگش به اندازه کافی خاصــــ هســت تا زیر دماغم ... مناونیم ک با سن کمش رفته تو دل مشکلات دنیاش،ولی هنو محکم ایستاده رو دوتا پاش اگه مغرورم و .... حیف نشد لعنتیغیر تو با هیچ كسی جور كه نیست

آيا ميشه بارداري در اوايلش بدون علامت باشه؟ - صفحه 1 - نی نی ...

www.ninisite.com › ... › پيش از بارداري › آمادگي و اقدام براي بارداري
۱۵ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 20پست - ‏11 نویسنده
اصلا كسي بوده هيچ حالت خاصي نداشته باشه و باردار باشه؟ ... ظاهرميشه زيادبه علائم توجه نكن من ماه پيش سينه دردداشتم هرعلا ئمي كه بگي داشتم ولي هيچ خبري نشد ... مثلا بعضيا سر بچه هاي دومشون ويار ندارن يا برعكس ويار بدتري دارند .... من تو ماه چهارم هستم و هنوز هيچ علائمي ندارم . ... غیر فعال, هر 20 ثانیه, هر 60 ثانیه.

#muziam - photos Instagram - English Instagram

www.instagram24.com/tag/muziam
غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد هیچ کس چون تو به من این همه حساس نشد تو همان درس ... تو گیلاس نشدآه ای سنگ که مهرت به دل من افتاد هیچ کس در دل من بعد تو الماس نشد ...

اشعار وغزلهای شاعران در باره امام زمان (عج)

www.al-falah.ir/portal/?pageID=1822
آخر چه شد که هيچ دلت بر دلم نسوخت؟ نزد تو نامه اي ننوشتم ... شمع رخ تو از نظر من نشد نهان تا رخت عقل و ... ديشب که يار انجمن افروز غير بود اي شمع تا سپيده ... ديدم دل خاص و عام بردي من نيز دلاوري ... هر کسي را سرچيزي و تمناي کسي است ما به غير از تو ...

دل درد - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=178241
۹ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - دل درد از جمله دردهای موجی است؛ یعنی گاهی آنقدر شدید می‌شود که فرد حتی ... در این حالت، واکنش دستگاه ایمنی بدن هنگام خوردن آن غذای خاص، به گونه‌ای است که در او ایجاد درد می‌کند. ... نظرات کاربران ( انتشاریافته:60 ,غیر قابل انتشار :5 ,در حال بررسی :3 ) ..... سلام شوهر من تا نه سال دل درد داشت هیچ کس تشخیص نداد یه هفته ...

نکته ای برای سرعت در اجابت دعا - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=182798
۱۹ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - دعا سیستم خاصی دارد که اگر، هر کس در آن سیستم قرار گرفته و دعا کند،مسلمان ... البقرة ،آیه 186): و چون بندگان من از تو سراغ مرا می‌گیرند بدانند که من نزدیکم و ... به اجابت نزدیکترند همچنان که غیرمؤمنینی هم که دل پاکی دارند و اعتقاداتشان به ..... سلام من سالهاست که دعا می کنم ولی هیچ کدومش مستجاب نشد ، دلیلش چیه؟

#غمگين - Instagram Pictures Tagged with #غمگين

instagify.com/tag/غمگين
همیشه به کسی تکیه کنید که به کسی تکیه نکرده باشد و او کسی نیست غیر از خدا . ... همه جا گشتم و گشتم در شهرهیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد هر کسی در دل من جای خودش را دارد جانشین تو در ... #خودكشي#تاريك #خاص ولي # حقيقت در كل مريض ...

Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳعـــــاشــقانه هاҲ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ لنگرنت

rezalove69.langarnet.ir/
بپذیر که دنیای عاشقانه ما همیشگیست ، عشق در قلب من و تو ماندنیست هر چه دلم خواست همان شد و .... که دیگر عاشق نشوم به غیر تو ! ..... غیر من در دل تو هیچ کسی خاص نشد.

Images tagged with #زهرا_حسینی on instagram

www.online-instagram.com/tag/زهرا_حسینی
خواستم دل بکنم از تو ولی حیف نشد؛ لعنتی، غیر تو با هیچ کسی جور که نیست! .... من یاد کتاب دا افتادم چون تا قبل از خوندنش این روز برای من مفهوم خاصی نداشت.

شعر - ناگفته های من به علیشاه

alishaah.persianblog.ir/tag/شعر
دل چرکینی من با هیچ دستمال محبتی پاک نمی شود ... تو دوباره بازمی گردی هیچ کس نمیداند کجا. بزودی دو سال می ... در حال گوش دادن به صدای خاص خودم که خواهد خواند من بیمار .... ظ توسط مهرک دلنوشته (غیر فعال) ... هر چه دعا کردم نشد شاید کسی آمین نگفت.

ترجمه الهی قمشه ای - سوره اسراء - فهرست قرآن

quran.anhar.ir/tarjome-7241.htm
(ای) فرزندان کسانی که به کشتی نوحشان بردیم (و از هلاک نجاتشان دادیم، چنان که) نوح .... پروردگارت مدد خواهیم داد، که لطف و عطای پروردگار تو از هیچ کس دریغ نخواهد شد. ... خدایتان به آن‌چه در دل‌های شماست داناتر است، اگر همانا در دل اندیشه صلاح دارید خدا هر که .... همانا تو را بر بندگان (خاصمن تسلط نیست و تنها محافظت و نگهبانی خدای تو (ای ...

شوهرم رو دوست ندارم ، چکار کنم ؟ | شهر سوال

www.soalcity.ir/node/2633
۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در طول بودن با هم هرچقدر سعی کردم خودمو بهش نزدیک کنم نشد انگار هرچی سعی ..... احسنت که دل شوهر اولت رو شکوندی و زندگی یه نفر رو تباه کردی و حالا در ...... من دختری ۱۶ ساله هستم تا الانهیچ رابطه ی خاصی با کسی (مذکر) نداشتم. ... ولی ایشون به من گفتن که به من علاقه مند هستند و تو این مدت نمیتونستن پا جلو بذارن.

معلم موسیقی دخترم او را لمس کرده... - سایت دکتر شیری

doctorshiri.com/fa/content/12430/معلم-موسیقی-دخترم-او-را-لمس-کرده/
۱۶ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هیچ کس به غیر از خودم و خدا این قضیه رو نمیدونه! ... من اوایل خیلی نابالغ به این موضوع نگاه می کردم و با تعصب خاصی تنها مرتکب رو گناه کار .... یک مشاور طلبه به من گفت تو هیچ کاری نکن بزار آن هی خودشو … ... اگر فقط 1 جمله برام بنویسید که چه واکنشی نشون بدم تا آخر عمرم سر همه نمازهام دعای سلامتی براتون میکنم.

تجربه استجابت(اونايي كه تجربه استجابت دعا دارند بيان تو) ...

www.askdin.com/archive/index.php/t-21651.html
اگر دوستان همت کنند و قصه دعاهای مستجاب شده خود را بنویسند و یا اگر از کسی در ... هیچ امیدی نداشتم که پولی را که می خواستم به موقع بدستم برسد، تا بتوانم چکم را پاس کنم. .... یعنی اگه خیلی اشک ریختید و اصرار کردید و دعا میستجاب نشد، راضی باشید .... چطور دلت میاد من اینقدر سختی بکشم مگه تو همون نیستی که ارحم الراحمینی؟

رویــــای نـیمــه تمـــام

roya11842.persianblog.ir/
۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - و من فقط به این می‌اندیشم:چه کسی بعد محرم خلوت توخواهد شد؟ دست روی ... اینجا ... هیچچیز بعید نیست، برای تو، برای من و برای ما ... شهریور امسال یه ماه خاص بود... این قدر ... ظ توسط بانــوی شهــر رویــــا نظرات (غیر فعال) ... تو میروی و من بهتر میدانم دیگر دل بستن خطاست و من. ...... اونجوری که می خواستم و خواستیم نشد.

میگنا - کسانی که بی‌اختیار موهای خود را می‌کنند

www.migna.ir/vdcjxaev.uqe8mzsffu.html
۱ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خیلی ها از ما عادت های خاصی داریم که ناخودآگاه در شرایطی که تحت فشار و ... در ایـن اختلال همه مناطق بدن ممکن است درگیر شود ، ولی کندن موی سر شایع تر از سایر قسمت هاست. ..... نشه و همیشه منتظر میشدم تا اخر شب که غیر ارایشگر کسی نباشه و تنها راه ..... ولی اوناهم هیچ اقدامی برا من نمیکنن فقط میگن نکن//من خیلی موهای ...

خدا - خدایی برای تمام لحظه ها

khoda-yani-khoda.persianblog.ir/tag/خدا
زبان دل را تو می فهمی و من می گذارمش همین جا، اگر خواستی به یک بنده بی کس، قدری ... گاهی گمان می کنم یادت می رود من آدم هستم و غیر از خانه احساسم، توانم فهمم، ظرفیتم،. .... "خدایا از هیچ بنده ای خدایش را نگیر، مخصوصا اگر تنها دارایی اش باشی." ... شایدم برای همین است که هوس اینگونه می تازد بی هراس در دنیای الفبای مخاطب های عام و خاص.

دنياي آبي

worldblue.persianblog.ir/
ظ روز یکشنبه ۸ شهریور ۱۳٩٤ کلمات کلیدی: جمله های من ... اما هر دو گروه یادشان می ماند که می توانند آنها هم جای کسی باشند که تو برایش خانمی کردی. ... آقایان، به خاطر آوردن روزهای خاص و رفتار خاص در خصوص آن با همسر دلبتدتان هیچ ضرری به شما نمی رساند. .... خواستم دل بکنم از تو ولی حیف نشد. لغنتی غیر تو با هیچ کسیجور که نیست.

حرف دل - آری آغاز دوست داشتن است...

ghalb-e-vahed.persianblog.ir/tag/حرف_دل
در او می توان نشست و هیچ نگفت و تنها در سکوت است که می توان فاصله ها را با ... "روز خوبی داشته باشی"، و هرگز روزشان شب نشد. ... من برای تمام رفتگانی که بدون داشتن اثر و نشانه ای از مرگ، ... اگر کسی تو را پشت خط گذاشت تا به تلفن دیگری پاسخ دهد تلفن را قطع کن. ..... گفتم: غیر از تو کسی را ندارم .... نه رابطه خاص توباکسی.

کلمات قصار - ..:: پایگاه اطلاع رسانی سید صادق حقیقت ...

www.s-haghighat.ir/fa/articles/view/337/11
بودا: کسی که به خودش کمک نکند، هیچ کس نمیتواند به او کمک کند. ... شنید که کوهها و دریاها و جنگلها با خود کم بینی و هراس خاصی نیایش می کنند . ... عطر دل انگیز تو ، توام با نفسهای گرم من به عالم بالا صعود خواهد کرد ، ومن و تو ..... جان استوارت ميل: كساني خوشبخت هستند كه فكر و انديشه شان بسوي چيزي غير از خوشبختي خودشان است.

متن جدیدترین البوم سلطان مجید+10عکس - امروزیا

emroozia68pedi.persianblog.ir/post/37/
۲ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - چی میشه بشنوم از تو کسی غیر من نداری ... گفته بودی که دل تو تا تهش همیشه با ماست ... مشکلم اینه که جز تو هیچ کسی رو دوست ندارم ... ولی باز به تو حسی خاص دارم عزیزم خوب منم احساس دارم ...من موندم و گلایه هام که باز دعاهام نگرفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 406
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 285
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,657
  • بازدید ماه : 2,657
  • بازدید سال : 70,955
  • بازدید کلی : 823,684